fredag 3 juli 2009

Sommarlov, eller???

Idag kan man väl säga att det var sommarlovets första dag, eftersom jag inte får stämpla i sommar har jag bestämt mig för att jag just nu inte är arbetslös, utan jag har semester/sommarlov, så det så...

Det var tungt att lämna Wargen & BF-programmet, har haft ett helt underbart år där, lärt mig massor av mina underbara kollegor & mött många goa elever, tack!

Denna semester inledde jag & pojkarna med lite shopping tillsammans med pojkarnas farmor, det blev skor till dem och skor till mig, jag köpte ett par rosa/vita nike basketdojjor, helt underbara ♥ Köpte även lite tyg, tänkte att jag skulle sy gardiner till pojkarnas rum, så det är bara att hoppas på det bästa, får se om de kommer på plats innan de ska flytta hemifrån.

Bjöd mamma & pappa på middag, det blev lasange, till efterrätt jordgubbar & glass, det var mumsfilibabba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar