söndag 12 juli 2009

Helgen...

I torsdags kom ju Måns hem, det var myspys. Han hade varit blöjfri på dagarna under hela veckan, så nu har vi kört på här hemma också & det har gått super, så kan vi nog säga att han är blöjfri på dagarna, (förutom när han sover på, då sätter vi på honom blöja, men den är oftast torr när han vaknar).
Min duktiga kille börjar bli en stor kille...

När Måns kom hem åkte istället Olle till Sundet, så vi hade en barnbytardag kan man säga :)


Måns & Olle mös lite innan det var dags för Olle att åka till farmor & farfar.

Jag & Måns åkte & hämtade Daniel på jobbet, efter det blev det en tur till ByggMax (igen...)



På kvällen kom Daniels kusin A & hans blivande fru D på besök. Daniel ska vara Toastmaster, så de fixade lite inför bröllopet. Vi passade även på att slänga ut badkaret.


I fredags käkade jag lunch med Jenny & hennes söta son M. Vi sprang även i några affärer eftersom jag sökte desperat efter en klänning till på bröllopet på lördag. Jag hittade en klänning på Lindex som jag tror att det kommer att bli...

Sen åkte jag hem för att packa & packa in i bilen. När Daniel kom hem åkte vi till Duved.



Igår var vi på badet i Åre, hur kul som helst. Måns åkte den stora rutchkanan... han är modig den lille krabaten :)

2 kommentarer:

  1. Oj! Olle då, åkte inte han? Ni verkar ha haft en skön helg, ser ut som att det var sol i Duvet också..hm.. Ja det var lite sol i Brånan också på lördagen.

    SvaraRadera
  2. Jo olle åkte flera gånger... den är ju såå kul...

    SvaraRadera