fredag 3 juli 2009

Har spenderat några dagar hemma hos mamma & pappa...

eftersom vi renoverar hemma, så har jag och pojkarna varit där. Igår kom vi hem igen & det var skönt. Golvet i köket är lagt, nu ser det ut så här:

Så nu fuktar vi fogarna för fulla muggar innan det är dags för slutputsen.

I söndags var vi till Lövstabadet tillsammans med granntjejen Tove & hennes föräldrar. Både Olle & Måns tyckte att det var superkul där, så det blir nog fler besök i sommar. Själv brände jag axlarna, men jag får väl skylla mig själv när jag slarvar med insmörjningen... :(


Idag har jag, Olle & Maria varit till Ås, där hälsade vi på Fredde som blivit tvåbarnsfar, Magnus med familj var också där, det var gosigt att få mysa lite bäbis. Olle blev överlycklig när han fick träffa en ny kompis (Freddes dotter, som är jämngammal med Olle) + att de hade en studsmatta, tjoohoo!
Måns var hemma i Odensala med morfar.

Bäbismys... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar