måndag 11 oktober 2010

Jessica & Daniel-helg i stugan.


I helgen har jag & Daniel varit i stugan & donat... Friggan stod i fokus & vi hann med en hel del :)
Daniel isolerade klart.


Det var kallt & dimmigt på förmiddagen, -5 grader under natten, burrr....


Vi trodde att vattnet frusit, men det visade sig på lördagskvällen att jag hade missat en spak när jag vred på vattnet.. :) hehe... inte lätt alla gånger... men jag har lärt mig något iallafall.


Vi köpte innerpanel i Åsarna när vi åkte ner, det tog lite tid (vi får skylla på min höjdskräck...), men vi hann med halva taket & lite vägg. Det blir så fint, kan inte förklara hur nöjd jag är... Tack Daniel! Duktigt du!!!



På söndag förmiddag åkte vi till Mattmar för att möta upp pojkarna, de hade spenderat helgen i Sundet. Måns var bjuden på kalas på söndagen och det var hans första kalas som bara han blev inbjuden till, han var så lycklig över det, så det var klart pojken skulle få gå på kalas... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar