tisdag 5 oktober 2010

16 augusti

Började jag att arbeta, återigen på Östbergsskolan. Men denna gång blev det på tidigaredelen, så nu är jag äntligen där jag "ska" vara... Jag vickar för olika personer som är föräldralediga, går på lärarlyftet eller har andra åtaganden. Jag är en en etta, tvåa, fyra och femma. Det är otroligt mycket att göra, en stooor utmaning, men det är KUL! Första veckorna var jag så trött att jag ville sova kl:19. Det blev långa dagar på jobbet (jobbar 80%), och sen blev det sena kvällar hemma med planering & planering... Nu känns det som om jag kommit en bit på vägen, behöver inte sitta lika mycket hemma & jobba, och kan gå hem den tid jag ska, nästan varje dag :)
Detta vick sträcker sig till jul, sen får vi se vad som händer... självklart hoppas jag på förlängning, men vågar inte hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar