söndag 9 maj 2010

Andersön, loppis & klippning...

Idag tog vi en sväng till Andersön, där vi balanserade på stenarna, drack kaffe & fiskade lite. Ett bra ställe som vi hoppas på att besöka många gånger i sommar :)
När vi var på väg hem hittade vi en loppis i Fillsta (tror jag), eller loppis & loppis, det stod bygg-fynd, vilket var tur annars hade jag nog inte fått med mig Daniel & bilen dit, men det VAR en LOPPIS hehe:) Nog om det... där hittade vi en ytterdörr & två dubbelfönster till Friggan, till priset av 800 kr, helt underbart:) Vi fick dessutom med en liten diskbänk som kommer att fungera utmärkt som utekök :) Ett kap måste jag säga...

När vi kom hem blev det mat, städ & lek. Vi avrundade kvällen med att klippa pojkarna, vilket verkligen behövdes, det tog sin lilla tid (eftersom jag har förbjudit trimmern) men slutresultatet blev super. Synd att jag inte kan ta åt mig äran denna gång.

2 kommentarer:

  1. Loppis!! Kan aldrig vara fel!!
    Tänkte vara med på bakluckeloppis på Täby galopp nästa helg. Få in lite sommarkosingar...

    SvaraRadera
  2. Å backluckeloppis, kul... hoppas du får sälja MASSOR! Kram kram

    SvaraRadera