onsdag 19 augusti 2009

Igår...

var jag på intervju på Litsvägens förskola, storbarnsavdelning, 100% fram till jul. Vi får väl se hur det går...

Efter det hälsade jag på Maria B, det var trevligt att få besöka hennes mysiga lägenhet. Vi satt & pratade bort några timmar, det blev en hel del prat om graviditet, förlossning, bäbisar mm eftersom Maria snart ska få sitt första barn. (Så snart ska man få snusa bäbis:)
Sen var det dags för mig att åka & hämta pojkarna.

Efter middag blev det sängläge för mig, huvudet höll på att sprängas. I morse när jag vaknade hade jag fortfarande huvudvärk, men nu är den nästan borta. Fy inte kul med skallebank...

Nu ska jag kolla vad som står på middagsmenyn idag ifall jag behöver handla något, sen blir det broccolipaj till lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar