söndag 9 augusti 2009

Helgen...

I fredags åkte Daniel & pojkarna till Mattmar för att äta surströmming hos Daniels farmor & farbror. Jag stannade hemma, kände att jag behövde lite egentid. Jag hade det lugnt & skönt, skrotade på här hemma tog en cykeltur & mös i soffan.

I lördags kom Daniel hem & pojkarna följde med farmor & farfar till Duved. Jag & Daniel åt lunch på Törners, uträttade en massa ärenden, åkte hem & fixade hemma. När det närmade sig kvällstid tog vi cyklarna ner till stan & åt middag på Dahlwinnies, det var mycket trevligt & väldigt gott.

Idag så har vi fortsatt med våra hemmaprojekt. Sen blev det middag på stan & avslutningsvis bio. Man får en hel del gjort med bara vuxna hemma, & det är skönt att få lite tid själva. Men nu saknar jag mina små, & längar tills de kommer hem imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar