torsdag 7 januari 2010

I morgon...

...bär det av mot Sundet, längtar efter Olle som är hos sin farmor & farfar...

Idag har Maria & supersöta Glenn varit här på en kopp kaffe. Trevligt att få snusa bäbis & lite vuxenprat... Måns tyckte att G var så söt & ville gärna lägga alla leksaker på hans huvud. Han lånade till och med ut sin Pingu!

Sen bar det av bort mot mamma & pappa, Måns skulle få vara där en sväng, så jag fick en stund utan vagn på stan.
Nere på stan mötte jag upp Maria igen för att shoppa lite... Hittade inte något speciellt, tröja till Daniel, några dukar, tröja & kofta till mig. Skulle behöva en partytopp eftersom jag har TVÅ fester inbokade inom en snar framtid... inte illa! Men, men... en topp till party fann jag ej, bättre lycka nästa gång (när det nu blir?).

Väl hemma igen rullades det köttbullar, fast Måns tyckte att det var roligare att göra maskar... Goda blev de iallafall, som vanligt när min kock gör maten :)

I morgon bär det som sagt av bort mot väst-jämtland, kan nog inte hoppas på någon skidskotur i denna kyla, men en shoppingtur till Åre ska vi nog hinna med:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar